27.9.06

Statistika in skoraj unikat

Saj vsi vemo, kaj pravijo o lažeh in o statistikah, ampak tudi statistika je lahko zabavna. Naslednja linka sta s Statističnega zavoda RS: najprej lahko izveš, koliko ljudi se je rodilo na isti dan kot ti, potem pa še prešteješ, koliko soimenjakov imaš.
Rezultati: 34. obletnico začetka druge svetovne je z menoj pozdravilo še 70 drugih kričečih mulcev, priimek si delim še s 409 rojaki (centralo imamo na žabarskem koncu, kva pa), moje ime pa si je prisvojilo še 5 predrznežev. Za enega sem slišal, ker igra hokej, enega kratkohlačnika poznam, ker je nečak moje poročne priče (ne, ni naključje), tri pa še iščem, da jih nabutam.
Mimogrede, Muki ima 435 soimenjakov. (Hm, če bi imeli namesto fanta punčko in bi obveljal moj predlog za ime, bi bila moja Mukica enako redek pojav, kot sem jaz.)
Šit, gledat sem šel še seznam najpogostejših imen za otroke v letu 2005. Zmagala sta Luka in Nika, ne morem pa verjet', da je med nami 31 frišnih Kevinov (Federline? Hill? Spacey? Costner? Keegan?) in 21 Tristanov. Ne, Izolde/Isolde ni v top 100.

1 Comments:

Blogger PF said...

Tudi moje ime si je prisvojilo že 9 soimenjakinj. Sem pa prva. Tudi to šteje, a ne? :)

11:52  

Objavite komentar