18.9.06

Pisanje za splet

Enkrat zdavnaj sem si obljubil, da ne bom ocenjeval drugih blogov (še posebej, dokler ni pri meni niti blogrolla - pride jutri! -, pišem pa o mulcu in svojih amaterskih konjičkih). No ja, bom pa samo navrgel nekaj dejstev :)
1. Na Blogosu je v rubriki "urednikov izbor" za blog dneva (upravičeno) izbran "Stvari vidimo takšne, kot smo".
2. Bloger dneva je spisal kratek, smiseln in lahko berljiv vpis "Pisanje za splet". Navodila, kako blogovati (ne vem, ali še kdo uporablja izraz, izpeljan iz kmetovati, ampak meni je všeč, uveljavljenih pravil pa Toporišič tako še ni dal na svetlo). Recimo tole: "tekst za splet naj bo krajši".
3. Taisti urednik, ki je izbral "Stvari vidimo ...", v svojem blogu silno pogosto objavlja svoja dolga modrovanja (primer), ki jih je pred tem objavil v "offline medijih" (tako menda nova generacija imenuje časopisje). A ne bi raje prebral kakšnih navodil?

PS. Fak, pa je šlo moje "objektivno podajanje dejstev" v maloro. Angleži bi na tem mestu rekli nekaj v slogu "I have to declare an interest here": omenjeni urednik mi je takole kakšno leto ali še kaj več nazaj stisnil roko in mi obljubil uredniški job za 500 jurčkov na mesec v enem super cajtngu, ki pa potem žal ni izšel - in si pustil plačati kofe z besedami "danes pa lahko plačaš kofe, ko si dobil službo". Skratka, Marko, dolguješ mi eno kavo ;)
PPS. Ko bom sposoben napisati kaj zanimivega, ne da bi pri tem v vsakem stavku ob podredjih vseh vrst uporabil še par oklepajev, se bom pogledal v ogledalo in rekel: "No, zdaj si pa v življenju nekaj dosegel."

5 Comments:

Anonymous Anonimni said...

Plodno tole danes.
Kiri cajtng pa ni ugledal luči sveta? Crnijev Čas?

18:08  
Anonymous Anonimni said...

Čas? Ekspres? :))

08:43  
Anonymous Anonimni said...

A urednik siblogsov je Marko Crnkovič?

10:49  
Blogger Trinajst said...

Ne, urednik Blogosa. Siblogs je bil online, ko se Crni blogersko še ni rodil :)

07:40  
Anonymous Anonimni said...

Sem se zatipkal. Urednik legendarnih siblogsov je seveda vidmar ...

Blogosfera mora delovati brez urednikov .. sem se tudi malce zelo razburil glede tega:
http://www.kalidej.net/mitja/stilno-slovnicno-okoren-naslov/

16:25  

Objavite komentar