4.8.06

Smrtna kazen in Harry Bloody Potter

Med službenim delom (ja, tudi to obstaja) sem izvedel, da bi Poljaki institucionalno pobijali zločince, konkretno pedofile. Česa takega v današnjem kvazi-demokratičnem svetu ne slišiš prav pogosto, zato sem se še malce poglobil. Na svetu je bojda 71 držav, v katerih zadeva teče v teoriji in praksi. Svetovni prvaki so Kitajčki, najbolj učinkoviti (po številu kazni na prebivalca)Singapurci. Izvedel sem, da naj bi bila zadnja usmrtitev v Sloveniji leta 1957. Leto pred petdeseto obletnico svečanega dogodka nikjer ne morem ugotoviti, kdo je bil nesrečnik - kak starodobni Trobec/Plut ali kak Stalinov privrženec? Vsemogočni internet mi tokrat vsaj na brzino (mudi se mi nazaj delat) ni pomagal. S pomočjo Najdija sem izvedel a) kakšno je mnenje v cerkvenih krogih b) h kakšnim peticijam in podobni šari me vabi slovenski Amnesty.
Še osebno mnenje: sem kontra. No ja, mogoče bi naredil izjemo za J.K. Rowling in jo utopil v žlici vode. Pazi to, babura se "pripravlja na žalovanje". Jaz bi na njenem mestu pri milijardi (milijardah?) dolarjev na račun ene globalno spromovirane štorije take bedastoče raje obdržal zase.
Se ne strinjaš, dragi bralec? Le urno pot pod noge in s spalko pred najbližjo knjigarno. Pazi, da ne boš zamudil izida 7. knjige, ne? Sicer ne razumem najbolje, zakaj je kdo tak cepec, da se gre gužvat in nese denar gospe Rowlingovi prvo minuto, ko mu ta milostno dovoli kupiti svojo knjigo. Mislim, tistih par sto strani ne moreš prebrati tako hitro, kot ti lahko lumpi razkrijejo ključne zaplete - recimo z napisom nad cesto :)

0 Comments:

Objavite komentar