13.7.06

"Nadgradnja sistema"

Če ti fantje, ki skrbijo za računalnike v firmi, rečejo, da bodo "buildali/upgradali" in "preselili" (tole zadnje še kapiram) vse računalnike - vključno s tvojim - z enega klinčevega strežnika na drugega, je to znak za alarm. To že vem, zato sem včeraj, preden so mojo škatlo ugrabili, prijazno, a natančno poizvedel, ali mi bodo:
a) skopirali arhiv (malo morje tekstov in kup kupljenih agencijskih fotografij);
b) ohranili seznam kontaktov, priljubljenih strani itd;
c) instalirali tistih par licenčnih programov, ki jih vsak dan potrebujem pri delu in jih Microsoft po nekakšnem čudu še ni poskusil vtakniti v Windows.
Odgovor je bil na vsa vprašanja enak: ja, vse bo okej.
Malo morgen. Danes je moja gajba kot nova - mape prazne, kontaktov ni, programi - kakšni programi !? Nikjer ni nič.
Možnosti sta dve. Prvič, fantje včeraj niso končali. Drugič, fantje so včeraj zaj...i. Če se je zgodilo tole zadnje, potem bo tule danes razsajal orkan.
Update (11.30). Vremenska napoved za danes: sončno. Prijazni fantje so se pojavili ob osmih, prepozno, da bi mi pripravili gajbo za delo pred mojim prihodom. Zdaj vse štima, zadovoljen, malo srečen.

1 Comments:

Anonymous Anonimni said...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

23:26  

Objavite komentar