14.7.06

Malo zapuščen

Lubica, ki mi že dva dni ne pošlje nobenega maila, ker je v službi "tako zaposlena", mi je poslala naslednje grozilno sporočilo: "A veš kaj ravno počnem: odprla sem si trinajst.com. In če med prvimi petimi blogi nisem nikjer omenjena v tvojem dnevniku, pol pa kar sam čez vikend uživaj!"
Tale vpis najbrž ne šteje, torej sem očitno uradno zapuščen. Ha, a to pomeni, da mi jutri ni treba vstati ob pol šestih in se odpraviti na čofotanje v Bohinj? Don't think so. Prazne marnje, tele grožnje.
Je pa mogoče stvar v tem, da sem za Lubico premajhen. En Pawlovski (bojda resničen tip, ni alter ego od Pavlova, kvazi-znanstvenik, ampak na webu sem na brzino našel le eno omembo njegovega dela kot vira) se znanstveno ubada z višino (me prav zanima, koliko meri) in je pogruntal (nebulozo sem slišal na radiu), da se razvije idealno razmerje med moškim in žensko takrat, ko je moški za 9% višji. Glede na to, da je moja Lubica (evo, druga omemba :)) na frišno zmerjena na 178 cm, bi jih moral imeti jaz 194, pa sem se žal zabremzal pri 186. Glede na to, da primerno visokih kandidatov za Lubico (tretjič!) ni na pretek, bo morda bolje, da svoj kazenski vikend (glej začetek vpisa) prebijem tako, da si jaz najdem kako 170/171 cm visoko Lubico 2. Bo vsaj eden od naju srečen. Hm, hm.

0 Comments:

Objavite komentar