13.9.06

Zdrava prehrana

Včeraj sem se odločil, da se bom začel zdravo prehranjevati. V štacuni sem si kupil müslije (znamke Prema "z rozinami in oreški") in jogurt ter napokal v vrečko posodico in žlico. Prvi dan novega življenja je potem prinesel eno zmagoslavje in en poraz. V plus bom štel to, da vrečke nisem pozabil doma in sem vse skupaj zjutraj odnesel v pisarno. Minus je žal to, da sem šel "zajtrkovat" k avtomatu. Vržeš noter 270 sit, natipkaš 67 in nato 46 (ne obratno! zakon uporabe avtomata pravi, da težje predmete kupiš najprej, da česa ne poteptajo, ko padejo s poličke). Pobereš plen: mlečno Milko M-Joy in kokakolo (v piksni, čudovito ohlajeno). Tečeš po štengah nazaj v pisarno in se vmes treseš, ker hočejo roke odviti/odpreti vse kar takoj, (raz)um pa jim ne pusti.
Sklep: zdravo se bom začel prehranjevati jutri. Če pa se mi načrt po naključju ponesreči, se ne bom sekiral, ker imam 73 kil na 186 centijev in sem še kar v formi za svoja leta.
Aja, še usoda zdrave hrane: jogurt sem šenkal, müslije pa spravil v omaro.

3 Comments:

Anonymous Anonimni said...

ali so "oreški" res tako pomembni? ali je v sloveniji to ena takšna moda?

01:04  
Blogger Trinajst said...

Ma, dol mi visi za dodatke. "Oreški" so pač padli zraven v paketu z rozinami, ki so sicer edina popestritev v tistem žaklju neprivlačne ptičje piče. Druga opcija je nekakšno sadje, ki pa je videti še manj užitno.
Je pa treba popraviti vpis: vaga mi je namreč včeraj popoldne pokazala 76.3 kile (z jeansom in majico) oziroma kar 87.4 (okej, še z mulcem v naročju). Skratka, imam se na sumu, da tehtam zjutraj vsaj 74 kil - razlog za preplah?

07:37  
Anonymous Anonimni said...

kaj pa vem, če je to razlog za preplah - očitno nisem dovolj lep za takšne stvari. oziroma, boljše: očitno sem prestar za takšne stvari. res pa je, da je teža ena zanimiva reč in da nikoli ni takšna, kot si predstavljaš. priznati moram, da ptičjo pič zajtrkujem že kakšnih 20 let, seveda pa je vprašanje, če s tem priznanjem müsliju ne bom bolj škodil kot ne...

09:49  

Objavite komentar