23.5.06

Simpatikus kontra Bazuka

Boks ni ravno moja priljubljena TV zabava. Ampak Lubica je šla v life (slovo od še enega avstrijskega šefa), Muki je že varno v postelji, s Čombetom pa tudi ni večjih problemov (dokler nisem prižgal računalnika, se je grel pri meni v naročju), zato sem si privoščil boks. Na Eurosportu so za svoj običajno dolgocajtni program izbrali večer boksa na, hm, Ptuju. Tam je stopil v ring najboljši slovenski fajter zadnjih let (Šved Armand Krajnc ne šteje, a ne?), Dejan Zavec. Fantu pravijo v Magdeburgu, kjer trenira ('bemti, a vsi slavni Ptujčani rinejo tja, ali kaj?) Mister Simpatikus ali pa Jan Zaveck, ampak to niti ni tako slabo ime. Lahko bi bil recimo Bazuka, kot pravijo Kazahstancu Andreju Jeskinu. Mali čokati Azijec se je dobro upiral, ampak tale Zavec je kar model. Ni se pustil zrajcati publiki in ni navalil kot kak teliček, ampak je lepo počasi, pametno in zbrano gradil prednost in nasprotnika do desete runde ravno tako dobro nabunkal. Sudija je zadevo končal še ravno pravi čas, da je Bazuka s krvavim nosom in plavim očesom lahko sam odbremzal iz ringa. Hura! Na začetku me je reč dolgočasila, ampak tam nekje v sedmi sem že glasno godel "Dej ga!" kot tiste babice, ki najprej vprašajo, kateri so naši, čez pet minut pa se že derejo in navijajo, kot da gre za življenje in smrt. Pravzaprav sem zdajle prav imenitne volje, ampak svetovnega prvaka še ne bomo imeli kmalu. Zavec je zdaj sicer nekakšen mednarodni prvak enih banana-federacij, toda sicer navdušena komentatorja ("he's a very decent fighter, isn't he?") sta se strinjala, naj tapravim šampionom raje še ne hodi blizu. Google jima pritrjuje: Zavec (Zaveck) ima 500+ zadetkov, Bazuka še kakih 100 manj, Ricky Hatton (potencialni tekmec?) pa recimo 650.000. In še tole: čeprav me je danes navdušil mirni in na videz skromni rojak (res je videti fajn dečko), je moj favorit še vedno boksar čisto drugačnega kalibra: princ Naseem Hamed. Tipček je sicer fasal keho zaradi divjanja na cesti, ampak spomin na njegove tigraste hlamudrače (kje bi človek dobil kaj takega, ha - za paradirat po bajti?), skoke v ring, arogantni nasmeh in divje nokavte me še vedno spravi v smeh.

0 Comments:

Objavite komentar