9.2.06

Še vedno živ

Z veseljem bi napisal kaj o muslimanskem internetnem lovu na Dance pa o kulturnem prazniku v graški Ikei in Mukijevem novem avtosedežu (Maksikozel, ampak oranžen), ampak se moram prej zahvaliti nevemkomu, da sem še živ. Lunin.net pravi, da bo polna luna šele 13., ampak če sodim po današnjem vedenju folka na cesti, nekaj v luftu ni v redu. Pri Viru mi je pot zaprl kreten, ki je zapeljal z neprednostne in nato sredi ceste ugotovil, da me zaradi megle ni videl. Ker je pravzaprav stal sredi ceste (avto ckrnu od strahu?) sem se imel potem čast elegantno izogniti po levem pasu in tam na srečo ni bilo nikogar. Hura! Potem sem pribremzal še mimo nesreče na avtocesti pri Šentjakobu in videl bum na Kranjčevi/Pokopališki med Sočo in Žalami. In vmes sem, kot da misli o smrti še ne bi bilo dovolj, lahko še malo poslušal o "skrivnostnem" človeku po imenu Oskar Keleminović. Tip, ki je menda ozdravil Dirtyja, se skriva in se ne pusti ujeti vsakomur. Povedano drugače: članki o njem izidejo v enem tednu v Jani, Delu, Direktu, Dnevniku (lenuh, uporabi iskanje na njihovih straneh, meni se ne da, ker sem videl večino stvari na papirju), hvali se, da je pocajtal 17 kardinalov, paciente pa sprejema le po ustnem priporočilu bogsigavedikoga - skratka, revčki, ki bi se pustili oskubiti za 10 čukov na uro, ne hodit k meni, moja tarifa je za vas previsoka. No ja, za vsak primer bi dal jaz našega prezidenta na seznam kandidatov za pot v večna lovišča, ampak nisem registrian na forumu in nimam časa. Če se da komu ubadati s tem, naj poroča.

0 Comments:

Objavite komentar