21.3.06

Malo lačna, malo sita?

Zadnjič sem razmišljal, kaj bi še lahko počel v življenju. Morda bi bil lahko tekstopisec za naše iber zvezde. Plestenjak bi že rabil enega. Pred leti je tulil "ker te ljubiiiiim, ljubiiiiim, ljubiiiiim", potem mi je paral ušesa z uspešnico (ojej) Iz pekla do raja - zdaj ko sem našel tekst, končno vem, da je ena vrstica v španščini :( Ampak okej, ni panike, saj lahko človek Jana izključi, ne? Ampak kva naj naredim, ko pa hudič kot Predigra (to je tisto, čemur pravi smrdljivi državni mega protežiranec Uvertura) tuli iz telefona moje Lubice in ga moram poslušati 10-krat na dan? "Pleši z mano Lolitaaa, nisva lačna nisva sitaaa" ... Aj jaj jaj. A se reče temu bistroumni nesmisel? Kozlarija? Kr neki? Kaj sta potem, ti brihta, če nista ne lačna ne sita? Če je finta le v tem, da se stvar rima na Lolita, lahko zlahka potuhtamo še kaj bolj bedastega: "pleši z mano Lolita, grda baba si zapitaaa, jezik daj v mojito, v gobec stlači si kremšnitooo" ... Kaj praviš, Jan?
Aja, fusnota: moja "predigra" so Smithsi, Panic (glej tudi tale blog). Moji prijatelji klicatelji večinoma niso srečni.

0 Comments:

Objavite komentar