9.1.06

Pi***, 100 tolarjev

Malce zamujam, ker sem lenaril/dopustoval, ampak nikoli ni prepozno. Tu je bedasta zaobljuba leta. Predlani sem se zaklal in obljubil, da vse leto ne bom jedel hamburgerjev in pil kave. Pridno sem se držal obljube in jo celo potegnil v naslednje leto. Trapaste namige, naj neham piti črno zlato, sem seveda preslišal, sem se pa za letos domislil koristne igre: ne bom preklinjal. Pravila igre:
1) velja za glasno govorjenje v družbi Lubice in/ali Mukija;
2) za vsako kletvico plačam 100 tolarjev v pujsa;
3) sredstva, nabrana v pujsu, gredo v Sklad za imenitno večerjo, upravičenca do sredstev sva samo midva z Lubico.
Status: od uradno izrečene zaobljube (v petek zvečer) sem si nakopal 700 sit pufa. Pujsa (ja, šparovca, kva pa?) še nimam. Bom šel prašat v banko, če imajo še kaj tistih malih plastičnih. Hm, vprašanje, če bo dovolj - morda bi pa raje najel sef? :))
P.S. Sem edini član družine, ki se gre to igrico. Lubica bi natolkla denarja za dobro večerjo v enem samem vikendu. Poiskati ji bo treba strokovno pomoč. Iskanje za zdaj ni obrodilo sadov - če izvzamem tale patetični ameriški poskus.

0 Comments:

Objavite komentar